Minkälainen sisältö toimii?

 

Hyvä sisältö parantaa tulosprosenttia



Verkossa kuluttajat ja yritykset saavat vaikutelman yrityksestäsi sivujen sisällön perusteella ja tekevät sen perusteella ostopäätöksensä.

Yritykset joutuvat usein työskentelemään kovasti saadakseen kävijän viipymään sivustolla edes minuutin tai kaksi. Siihen vaaditaan usein käyttäjän kiinnostuksen herättävää sisältöä. Sivuston täytyy myös olla helppo käyttää ja visuaalisesti miellyttävä.

Jos käyttäjän ensivaikutelma on negatiivinen, päättyy vierailu sivustossa nopeasti ilman kauppaa. Sisällön parissa käytetty aika on hyvä mittari siitä kuinka hyvin sivustollasi menee.

KontaktiaProsta näet, kauanko aikaa on vietetty sivulla ja poistutaanko sivulta nopeasti. Sisältöraportin perusteella voit muuttaa sivujen sisältöä paremmaksi.

Mitä pidempi kesto kävijän ensimmäisellä vierailulla on, sitä todennäköisemmin saat kävijästä asiakkaan ja kävijä suosittelee sivustoasi muillekin.